Firma Dan Cake Polonia rozbudowuje swój zakład w Chrzanowie o własne centrum logistyczne. To kolejny etap inwestycji realizowanych przez naszą spółkę w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.
Uruchomiliśmy nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zapraszamy wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.
Pomaganie innym to istotny element codziennej działalności firmy Dan Cake. Wspólnie z naszymi pracownikami systematycznie angażujemy się w szereg aktywności, mających na celu zmianę naszego otoczenia na lepsze. Tym razem zdecydowaliśmy się wesprzeć Dom Aniołów Stróżów w realizacji świątecznej kampanii fundraisingowej oraz jej celów statutowych.
W codziennej działalności staramy się postępować odpowiedzialnie i etycznie, uwzględniając potrzeby naszego najbliższego otoczenia: klientów, współpracowników i lokalnych społeczności. Dbamy także o środowisko naturalne, które traktujemy jako nasze wspólne dobro. Dlatego postanowiliśmy uruchomić platformę RobimyKlimat.pl, na której prezentujemy realizowane przez nas projekty CSR. Zapraszamy także do zgłaszania pomysłów na kolejne, warte realizacji inicjatywy, mające na celu poprawę jakości naszego życia.
Kultowe Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka startuje z ciekawą aktywacją konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.
Firma Dan Cake Polonia nawiązała współpracę z Beskidzkim Towarzystwem Sportowym Rekord. Jest to kolejna aktywność marki w obszarze CSR, mająca na celu popularyzację aktywnego stylu życia wśród młodzieży.
Na terenie zakładu Dan Cake w Chrzanowie stanęły ule. Projekt ma na celu zwiększenie bioróżnorodności okolicy oraz zwrócenie uwagi na problem wymierania pszczół. Stanowi także istotny element firmowej strategii zrównoważonego rozwoju.
Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.
Dan Cake uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.
Już 22-23 maja po raz kolejny pojawimy się z naszymi produktami na targach marek własnych PLMA w Amsterdamie.