W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa.
Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
Firma Dan Cake Polonia startuje, podobnie jak w ubiegłym roku, z wakacyjną trasą po powiecie chrzanowskim. Stoisko firmy będzie można odwiedzić w ramach odbywających się lokalnie wydarzeń.
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Marka Dan Cake w miniony poniedziałek wzięła udział w tegorocznej akcji sadzenia drzew, zorganizowanej przez Nadleśnictwo Chrzanów. Sadzenie odbyło się na terenie powiatu chrzanowskiego i stanowi planowy element gospodarki leśnej prowadzonej przez tutejsze nadleśnictwo.
„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – pod takim hasłem marka zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
Dan Cake Polonia – czołowy producent w branży piekarniczo-cukierniczej – publikuje pierwszy w historii spółki Raport Zrównoważonego Rozwoju. Dokument ten pod hasłem „Robimy Klimat” podsumowuje strategiczne projekty i inicjatywy zrealizowane w latach 2021-2022.
W ramach inwestycji o wartości 50 mln złotych na powierzchni 4,5 tys. m² zbudowane zostały trzy hale – załadunkowa, łącznikowa oraz w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania.
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami prezentowymi, dając czas na coś przyjemnego z samego rana.
Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia.
Firma Dan Cake Polonia – czołowy producent wyrobów piekarniczych i cukierniczych w Polsce – wraz z Nadleśnictwem Chrzanów jednostką Lasów Państwowych zorganizowała w minioną sobotę wielką akcję sadzenia drzew. Posadzili je, pod czujnym okiem leśników z Nadleśnictwa Chrzanów, m. in. pracownicy firmy wraz z rodzinami, pracownicy Parku Etnograficznego w Wygiełzowie, a także dzieci z klubów sportowych i organizacji wspieranych przez firmę.
Firma Dan Cake Polonia uruchomiła własne, nowoczesne rozwiązanie technologiczne, służące do kompleksowej wymiany informacji handlowych – Progresywną Aplikację Webową.
Inicjatywa jest efektem współpracy z Nadleśnictwem Chrzanów, a jej trzon stanowi wewnętrzne wyzwanie sportowe, organizowane z udziałem pracowników firmy Dan Cake.
Ma moc 170 drzew i można na nim odszukać charakterystyczne dla regionu miejsca oraz detale związane ze sportowymi i proekologicznymi aktywnościami. Mowa o muralu, który z końcem lipca powstał w Chrzanowie w wyniku współpracy firmy Dan Cake Polonia z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.
„Sezon otwarty na dobre” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do celebrowania trwającego sezonu grillowego.
„Pysznie się składa” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych.
Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach współpracy podjętej przez markę z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie. Ma ona na celu nie tylko uwypuklenie walorów przyrodniczych i turystycznych regionu, ale także w ciekawy, artystyczny sposób zwrócić uwagę opinii publicznej na problem zanieczyszczenia powietrza.
Z okazji Dnia Dziecka pracownicy Dan Cake wzięli udział w Charytatywnym Biegu na rzecz podopiecznych Domu Aniołów Stróżów. To kolejna inicjatywa realizowana w ramach firmowego projektu CSR „Robimy Klimat”.
To kolejne zaangażowanie polskiego lidera branży cukierniczo-piekarniczej w lokalny sport. Firma realizuje również inicjatywy mające na celu promowanie aktywnego stylu życia.
„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania w obszarze digital i konkursowa aktywacja konsumencka.
Z okazji 30-lecia obecności w Polsce uruchamiamy na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy – lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która startuje już 1 maja br., powstała z myślą o mieszkańcach oraz pracownikach firmy i ich rodzinach, a także turystach odwiedzających okolice Chrzanowa. Czym są questy i co ma na celu ten projekt?
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake. Aktywacja ma na celu budowanie zasięgowej świadomości produktowej.
Tradycyjnie wystartowaliśmy z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęcamy odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.
Firma Dan Cake Polonia rozbudowuje swój zakład w Chrzanowie o własne centrum logistyczne. To kolejny etap inwestycji realizowanych przez naszą spółkę w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.
Uruchomiliśmy nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zapraszamy wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.
Pomaganie innym to istotny element codziennej działalności firmy Dan Cake. Wspólnie z naszymi pracownikami systematycznie angażujemy się w szereg aktywności, mających na celu zmianę naszego otoczenia na lepsze. Tym razem zdecydowaliśmy się wesprzeć Dom Aniołów Stróżów w realizacji świątecznej kampanii fundraisingowej oraz jej celów statutowych.
W codziennej działalności staramy się postępować odpowiedzialnie i etycznie, uwzględniając potrzeby naszego najbliższego otoczenia: klientów, współpracowników i lokalnych społeczności. Dbamy także o środowisko naturalne, które traktujemy jako nasze wspólne dobro. Dlatego postanowiliśmy uruchomić platformę RobimyKlimat.pl, na której prezentujemy realizowane przez nas projekty CSR. Zapraszamy także do zgłaszania pomysłów na kolejne, warte realizacji inicjatywy, mające na celu poprawę jakości naszego życia.
Kultowe Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka startuje z ciekawą aktywacją konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.
Firma Dan Cake Polonia nawiązała współpracę z Beskidzkim Towarzystwem Sportowym Rekord. Jest to kolejna aktywność marki w obszarze CSR, mająca na celu popularyzację aktywnego stylu życia wśród młodzieży.
Na terenie zakładu Dan Cake w Chrzanowie stanęły ule. Projekt ma na celu zwiększenie bioróżnorodności okolicy oraz zwrócenie uwagi na problem wymierania pszczół. Stanowi także istotny element firmowej strategii zrównoważonego rozwoju.
Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.
Dan Cake uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.
Już 22-23 maja po raz kolejny pojawimy się z naszymi produktami na targach marek własnych PLMA w Amsterdamie.