Proszę wpisać szukaną frazę
14 lipca 2021 r.
Kampania Dan Cake na sezon grillowy

Sezon otwarty na dobre” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do celebrowania trwającego sezonu grillowego.

1 lipca 2021 r.
Dan Cake wystartował z wakacyjną aktywacją konsumencką

„Pysznie się składa” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych.

29 czerwca 2021 r.
Dan Cake stworzy w Chrzanowie antysmogowy mural

Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach współpracy podjętej przez markę z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie. Ma ona na celu nie tylko uwypuklenie walorów przyrodniczych i turystycznych regionu, ale także w ciekawy, artystyczny sposób zwrócić uwagę opinii publicznej na problem zanieczyszczenia powietrza.

2 czerwca 2021 r.
Dan Cake pobiegł dla Domu Aniołów Stróżów

Z okazji Dnia Dziecka pracownicy Dan Cake wzięli udział w Charytatywnym Biegu na rzecz podopiecznych Domu Aniołów Stróżów. To kolejna inicjatywa realizowana w ramach firmowego projektu CSR „Robimy Klimat”.

21 maja 2021 r.
Dan Cake sponsorem MKS Fablok Chrzanów

To kolejne zaangażowanie polskiego lidera branży cukierniczo-piekarniczej lokalny sport. Firma realizuje również inicjatywy mające na celu promowanie aktywnego stylu życia. 

 

14 maja 2021 r.
Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych

„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania w obszarze digital i konkursowa aktywacja konsumencka 

30 kwietnia 2021 r.
NA SZLAKU BEZTROSKI – URUCHAMIAMY TRZY LOKALNE GRY TERENOWE

Z okazji 30-lecia obecności w Polsce uruchamiamy na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy – lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która startuje już 1 maja br., powstała z myślą o mieszkańcach oraz pracownikach firmy i ich rodzinach, a także turystach odwiedzających okolice Chrzanowa. Czym są questy i co ma na celu ten projekt?

13 kwietnia 2021 r.
Spody to podstawa!

Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake. Aktywacja ma na celu budowanie zasięgowej świadomości produktowej.

16 marca 2021 r.
Pieczenie ciasta nie musi być mąką…

Tradycyjnie wystartowaliśmy z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęcamy odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.

22 grudnia 2020 r.
Dan Cake rusza z rozbudową zakładu

Firma Dan Cake Polonia rozbudowuje swój zakład w Chrzanowie o własne centrum logistyczne.  To kolejny etap inwestycji realizowanych przez naszą spółkę w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.

14 grudnia 2020 r.
Pierwszy Dzień Beztroski: wystartowała świąteczna aktywacja konsumencka

Uruchomiliśmy nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zapraszamy wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.

26 listopada 2020 r.
Wspieramy Dom Aniołów Stróżów

Pomaganie innym to istotny element codziennej działalności firmy Dan Cake. Wspólnie z naszymi pracownikami systematycznie angażujemy się w szereg aktywności, mających na celu zmianę naszego otoczenia na lepsze. Tym razem zdecydowaliśmy się wesprzeć Dom Aniołów Stróżów w realizacji świątecznej kampanii fundraisingowej oraz jej celów statutowych.

15 października 2020 r.
Robimy Klimat!

W codziennej działalności staramy się postępować odpowiedzialnie i etycznie, uwzględniając potrzeby naszego najbliższego otoczenia: klientów, współpracowników i lokalnych społeczności. Dbamy także o środowisko naturalne, które traktujemy jako nasze wspólne dobro. Dlatego postanowiliśmy uruchomić platformę RobimyKlimat.pl, na której prezentujemy realizowane przez nas projekty CSR. Zapraszamy także do zgłaszania pomysłów na kolejne, warte realizacji inicjatywy, mające na celu poprawę jakości naszego życia.

14 września 2020 r.
Dan Cake startuje z nową kampanią na 15-lecie Bułeczek Mlecznych

Kultowe Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka startuje z ciekawą aktywacją konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.

12 sierpnia 2020 r.
Dan Cake partnerem BTS Rekord Bielsko-Biała

Firma Dan Cake Polonia nawiązała współpracę z Beskidzkim Towarzystwem Sportowym Rekord. Jest to kolejna aktywność marki w obszarze CSR, mająca na celu popularyzację aktywnego stylu życia wśród młodzieży.

22 lipca 2020 r.
Dan Cake uruchomił miejską pasiekę

Na terenie zakładu Dan Cake w Chrzanowie stanęły ule. Projekt ma na celu zwiększenie bioróżnorodności okolicy oraz zwrócenie uwagi na problem wymierania pszczół. Stanowi także istotny element firmowej strategii zrównoważonego rozwoju.

16 czerwca 2020 r.
Dan Cake „Pysznie się składa”

Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.

20 maja 2019 r.
RUSZYŁA KOLEJNA ODSŁONA KAMPANII DAN CAKE PROMUJĄCEJ SMAK BEZTROSKI

Dan Cake uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.

17 maja 2019 r.
Dan Cake na PLMA w Amsterdamie

Już 22-23 maja po raz kolejny pojawimy się z naszymi produktami na targach marek własnych PLMA w Amsterdamie.