Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
Wystartowała kampania naszych Bułeczek Mlecznych. Tym razem postawiliśmy na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania naszych produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowaliśmy m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace
z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
Wystartowała kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół – nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
W tej kampanii ponownie zachęcamy odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność.
Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu. Zadaniem uczestników jest zakupić Chleb Tostowy Dan Cake pszenny lub pełnoziarnisty, a następnie wymyślić tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej pomysłowe komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i gotówką, dając czas na chwilę przyjemności – nie tylko o poranku.
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa.
Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
Firma Dan Cake Polonia startuje, podobnie jak w ubiegłym roku, z wakacyjną trasą po powiecie chrzanowskim. Stoisko firmy będzie można odwiedzić w ramach odbywających się lokalnie wydarzeń.
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” przekonujemy odbiorców, że gdy sięga się po nasze wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Marka Dan Cake w miniony poniedziałek wzięła udział w tegorocznej akcji sadzenia drzew, zorganizowanej przez Nadleśnictwo Chrzanów. Sadzenie odbyło się na terenie powiatu chrzanowskiego i stanowi planowy element gospodarki leśnej prowadzonej przez tutejsze nadleśnictwo.
„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – pod takim hasłem zachęcamy odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
Opublikowaliśmy pierwszy w historii naszej spółki Raport Zrównoważonego Rozwoju. Dokument ten pod hasłem „Robimy Klimat” podsumowuje strategiczne projekty i inicjatywy zrealizowane w latach 2021-2022.
W ramach inwestycji o wartości 50 mln złotych na powierzchni 4,5 tys. m² zbudowane zostały trzy hale – załadunkowa, łącznikowa oraz w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania.
Trwa nasza świąteczna kampania, w ramach której zachęcamy do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Startujemy z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami prezentowymi, dając czas na coś przyjemnego z samego rana.
Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęcamy uczestników konkursu do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia.
Startujemy z wakacyjną trasą po powiecie chrzanowskim. Stoisko naszej firmy będzie można odwiedzić w ramach odbywających się lokalnie wydarzeń.
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składamy Państwu najserdeczniejsze życzenia.
Święta wielkanocne to wyjątkowy moment w roku, nieodłącznie kojarzący się z pielęgnowaniem tradycji, rodzinną atmosferą i ogromem absorbujących przygotowań. Nierzadko czas, który chcielibyśmy przeznaczyć na odpoczynek i niespieszne spotkania w gronie najbliższych, jest zarezerwowany na przyrządzanie, doprawianie, pieczenie i dekorowanie przyrządzonych przez nas dań i deserów… Czy jest w takim razie coś, co możemy zrobić, by zwolnić tempo i móc celebrować świąteczny czas, poświęcając go przede wszystkim na to, co jest dla nas najważniejsze i sprawia nam przyjemność?
Będąc firmą wspierającą rozmaite inicjatywy naturalnym dla nas jest to, aby w pełni zaangażować się w pomoc tym, którzy w tak dramatycznych chwilach potrzebują jej najbardziej. Podejmujemy obecnie szereg działań na rzecz uchodźców przybywających z dotkniętej wojną Ukrainy, szukających u nas schronienia i pomocy.
Mija już ponad półtora roku, od kiedy w marcu 2020 wystartowaliśmy z naszym projektem „Robimy Klimat”. Realizujemy w jego ramach firmową strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, na którą składa się szereg inicjatyw.
W ramach naszego projektu CSR „Robimy Klimat” nawiązaliśmy współpracę z Ochotniczą Strażą Pożarną w Chrzanowie.
Mleczne bułeczki, babki, rolady, spody tortowe, chleby tostowe, muffinki, gofry…Produkty sygnowane logo Dan Cake można wymieniać bez końca, trudno też znaleźć kogoś, kto o by ich nie znał. Dostępne zarówno w mniejszych sklepach, jak i dużych sieciach handlowych, od trzech dekad pozwalają konsumentom oddawać się prawdziwej beztrosce.
„Robimy Klimat” Świąt wspierając tegoroczną edycję Szlachetnej Paczki.
Do naszego portfolio produktów piekarniczo-cukierniczych wprowadzamy ciasta cięte z blachy i wypiekane w foremce – wszystko po to, aby nasi klienci mogli zyskać więcej czasu dla siebie i swoich bliskich.
Dom Aniołów Stróżów to organizacja, z którą współpracujemy i którą wspieramy od zeszłego roku.
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży DOM ANIOŁÓW STRÓŻÓW to szczególne miejsce, które postanowiliśmy wspierać już jakiś czas temu. A teraz nasza współpraca się rozwija – najnowszym projektem, w który zaangażowaliśmy się jako Partner, jest powstanie Anielskiego Ogrodu Klimatycznego.
Uruchamiamy własne, nowoczesne rozwiązanie technologiczne, służące do kompleksowej wymiany informacji handlowych – Progresywną Aplikację Webową.
Inicjatywa jest efektem współpracy z Nadleśnictwem Chrzanów, a jej trzon stanowi wewnętrzne wyzwanie sportowe, organizowane z udziałem pracowników firmy Dan Cake.
U kilkumiesięcznego Janka Kozuba z Chrzanowa zdiagnozowano rdzeniowy zanik mięśni SMA typu 1. Dołączyliśmy do jego Armii, by pomóc zebrać środki na jeden z najdroższych leków świata.
Rozmowa z Krzysztofem Florysem, Wiceprezesem Zarządu Fundacji Mapa Pasji, współautorem questów Dan Cake „Na Szlaku Beztroski”.
Ma moc 170 drzew i można na nim odszukać charakterystyczne dla regionu miejsca oraz detale związane ze sportowymi i proekologicznymi aktywnościami. Mowa o muralu, który z końcem lipca powstał w Chrzanowie w wyniku współpracy, którą podjęliśmy z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.
„Sezon otwarty na dobre” – pod takim hasłem zapraszamy konsumentów do celebrowania trwającego sezonu grillowego.
„Pysznie się składa” – pod takim hasłem zapraszamy konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych.
Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach współpracy podjętej przez markę z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie. Ma ona na celu nie tylko uwypuklenie walorów przyrodniczych i turystycznych regionu, ale także w ciekawy, artystyczny sposób zwrócić uwagę opinii publicznej na problem zanieczyszczenia powietrza.
Z okazji Dnia Dziecka zaangażowaliśmy się i czynnie wzięliśmy udział w Charytatywnym Biegu na rzecz podopiecznych Domu Aniołów Stróżów. To kolejna inicjatywa realizowana w ramach naszego projektu CSR „Robimy Klimat”.
W ramach projektu Robimy Klimat nawiązaliśmy współpracę z Miejskim Klubem Sportowym Fablok w Chrzanowie! Jako firma odpowiedzialna społecznie z przyjemnością angażujemy się w wartościowe, lokalne inicjatywy – zwłaszcza, jeżeli dotyczą sportu i promowania aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży.
„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania w obszarze digital i konkursowa aktywacja konsumencka.
Robimy Klimat! Wystartowaliśmy z drugą edycją naszego firmowego „Odjechanego Wyzwania”. Realizujemy je ponownie we współpracy z Activy Bike & Run App, tym razem jednak nasi pracownicy zbierają punkty nie tylko za jazdę na rowerze, ale także za bieganie.
Z okazji 30-lecia obecności w Polsce uruchamiamy na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy – lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która startuje już 1 maja br., powstała z myślą o mieszkańcach oraz pracownikach firmy i ich rodzinach, a także turystach odwiedzających okolice Chrzanowa. Czym są questy i co ma na celu ten projekt?
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake. Aktywacja ma na celu budowanie zasięgowej świadomości produktowej.
Tradycyjnie wystartowaliśmy z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęcamy odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.
Firma Dan Cake Polonia rozbudowuje swój zakład w Chrzanowie o własne centrum logistyczne. To kolejny etap inwestycji realizowanych przez naszą spółkę w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.
Uruchomiliśmy nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zapraszamy wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.
Jak skutecznie zakomunikowaliśmy konsumentom zwiększoną zawartość mleka w Bułeczkach Mlecznych? Postawiliśmy na ciekawe, angażujące działania oraz ogrom mlecznych inspiracji, uruchamiając aktywację konsumencką i realizując szereg aktywności jej towarzyszących. Efekt? Osiągnęliśmy znakomite zasięgi, docierając do różnych grup docelowych w sposób najbardziej atrakcyjny dla każdej z nich.
Pomaganie innym to istotny element codziennej działalności firmy Dan Cake. Wspólnie z naszymi pracownikami systematycznie angażujemy się w szereg aktywności, mających na celu zmianę naszego otoczenia na lepsze. Tym razem zdecydowaliśmy się wesprzeć Dom Aniołów Stróżów w realizacji świątecznej kampanii fundraisingowej oraz jej celów statutowych.
W codziennej działalności staramy się postępować odpowiedzialnie i etycznie, uwzględniając potrzeby naszego najbliższego otoczenia: klientów, współpracowników i lokalnych społeczności. Dbamy także o środowisko naturalne, które traktujemy jako nasze wspólne dobro. Dlatego postanowiliśmy uruchomić platformę RobimyKlimat.pl, na której prezentujemy realizowane przez nas projekty CSR. Zapraszamy także do zgłaszania pomysłów na kolejne, warte realizacji inicjatywy, mające na celu poprawę jakości naszego życia.
Rozmowa z Mateuszem Czopkiewiczem, pracownikiem Dan Cake opiekującym się firmową pasieką.
Zmniejszona emisja CO2, lepsza kondycja i zdrowie, spalone kalorie. To tylko część profitów płynących z wyzwania rowerowego, które właśnie ukończyli pracownicy Dan Cake.
Rozpoczęła się kalendarzowa jesień. W naszej pasiece to czas dokarmiania, leczenia i przygotowania pszczół do zbliżającego się sezonu zimowego.
Nasze Bułeczki Mleczne obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji startujemy z ciekawą kampanią, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko, który stworzył dla marki Dan Cake serię zabawnych ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi.
8 sierpnia obchodzony jest w Polsce Wielki Dzień Pszczół. To święto szczególnie ważne dla naszej firmy, od kiedy zainstalowaliśmy przy naszym zakładzie własną pasiekę. Obchody uczciliśmy piknikiem dla rodzin pracowników, z wieloma pszczelimi atrakcjami.
Nawiązaliśmy współpracę z Beskidzkim Towarzystwem Sportowym Rekord – to kolejna aktywność naszej marki w obszarze CSR, mająca na celu popularyzację aktywnego stylu życia wśród młodzieży.
Na terenie zakładu Dan Cake w Chrzanowie stanęły ule. Projekt ma na celu zwiększenie bioróżnorodności okolicy oraz zwrócenie uwagi na problem wymierania pszczół. Stanowi także istotny element firmowej strategii zrównoważonego rozwoju.
3,2,1… start! Pod hasłem „Pysznie się składa” ruszyła kampania gofrów Dan Cake. Kwintesencją akcji jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.
Wesołych Świąt Wielkanocnych życzy Dan Cake Polonia
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce, firma Dan Cake Polonia wprowadziła w swoim zakładzie produkcyjnym w Chrzanowie specjalne rozwiązania i procedury. Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz utrzymanie ciągłości produkcji i dostaw to priorytetowe dla spółki kwestie.
Tym razem Smak Beztroski wsparty bestsellerowymi bułeczkami mlecznymi trafi bezpośrednio do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy oraz Wrocławia. W tych miastach na kilka dni powstaną specjalne cukiernie pełne Smaku Beztroski, w których mieszkańcy miast zostaną obdarowani bułeczkami mlecznymi TO GO! W sumie planowane jest rozdanie 100 tys. bułeczek mlecznych.
20 czerwca zakończył się konkurs Smak Beztroski. Dziękujemy wszystkim za udział i tysiące zgłoszeń!
Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, otrzymał tytuł Ulubiona Marka Polaków 2019 w kategorii „Pieczywo i Tortilla”.
Dan Cake uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.
Już 22-23 maja po raz kolejny pojawimy się z naszymi produktami na targach marek własnych PLMA w Amsterdamie.