Firma Dan Cake Polonia rozbudowuje swój zakład w Chrzanowie o własne centrum logistyczne. To kolejny etap inwestycji realizowanych przez naszą spółkę w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.
Uruchomiliśmy nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zapraszamy wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.
Jak skutecznie zakomunikowaliśmy konsumentom zwiększoną zawartość mleka w Bułeczkach Mlecznych? Postawiliśmy na ciekawe, angażujące działania oraz ogrom mlecznych inspiracji, uruchamiając aktywację konsumencką i realizując szereg aktywności jej towarzyszących. Efekt? Osiągnęliśmy znakomite zasięgi, docierając do różnych grup docelowych w sposób najbardziej atrakcyjny dla każdej z nich.
Pomaganie innym to istotny element codziennej działalności firmy Dan Cake. Wspólnie z naszymi pracownikami systematycznie angażujemy się w szereg aktywności, mających na celu zmianę naszego otoczenia na lepsze. Tym razem zdecydowaliśmy się wesprzeć Dom Aniołów Stróżów w realizacji świątecznej kampanii fundraisingowej oraz jej celów statutowych.
W codziennej działalności staramy się postępować odpowiedzialnie i etycznie, uwzględniając potrzeby naszego najbliższego otoczenia: klientów, współpracowników i lokalnych społeczności. Dbamy także o środowisko naturalne, które traktujemy jako nasze wspólne dobro. Dlatego postanowiliśmy uruchomić platformę RobimyKlimat.pl, na której prezentujemy realizowane przez nas projekty CSR. Zapraszamy także do zgłaszania pomysłów na kolejne, warte realizacji inicjatywy, mające na celu poprawę jakości naszego życia.
Rozmowa z Mateuszem Czopkiewiczem, pracownikiem Dan Cake opiekującym się firmową pasieką.
Zmniejszona emisja CO2, lepsza kondycja i zdrowie, spalone kalorie. To tylko część profitów płynących z wyzwania rowerowego, które właśnie ukończyli pracownicy Dan Cake.
Rozpoczęła się kalendarzowa jesień. W naszej pasiece to czas dokarmiania, leczenia i przygotowania pszczół do zbliżającego się sezonu zimowego.
Nasze Bułeczki Mleczne obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji startujemy z ciekawą kampanią, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko, który stworzył dla marki Dan Cake serię zabawnych ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi.
8 sierpnia obchodzony jest w Polsce Wielki Dzień Pszczół. To święto szczególnie ważne dla naszej firmy, od kiedy zainstalowaliśmy przy naszym zakładzie własną pasiekę. Obchody uczciliśmy piknikiem dla rodzin pracowników, z wieloma pszczelimi atrakcjami.
Nawiązaliśmy współpracę z Beskidzkim Towarzystwem Sportowym Rekord – to kolejna aktywność naszej marki w obszarze CSR, mająca na celu popularyzację aktywnego stylu życia wśród młodzieży.
Na terenie zakładu Dan Cake w Chrzanowie stanęły ule. Projekt ma na celu zwiększenie bioróżnorodności okolicy oraz zwrócenie uwagi na problem wymierania pszczół. Stanowi także istotny element firmowej strategii zrównoważonego rozwoju.
3,2,1… start! Pod hasłem „Pysznie się składa” ruszyła kampania gofrów Dan Cake. Kwintesencją akcji jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.
Wesołych Świąt Wielkanocnych życzy Dan Cake Polonia
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce, firma Dan Cake Polonia wprowadziła w swoim zakładzie produkcyjnym w Chrzanowie specjalne rozwiązania i procedury. Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz utrzymanie ciągłości produkcji i dostaw to priorytetowe dla spółki kwestie.
Tym razem Smak Beztroski wsparty bestsellerowymi bułeczkami mlecznymi trafi bezpośrednio do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy oraz Wrocławia. W tych miastach na kilka dni powstaną specjalne cukiernie pełne Smaku Beztroski, w których mieszkańcy miast zostaną obdarowani bułeczkami mlecznymi TO GO! W sumie planowane jest rozdanie 100 tys. bułeczek mlecznych.
20 czerwca zakończył się konkurs Smak Beztroski. Dziękujemy wszystkim za udział i tysiące zgłoszeń!
Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, otrzymał tytuł Ulubiona Marka Polaków 2019 w kategorii „Pieczywo i Tortilla”.
Dan Cake uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.
Już 22-23 maja po raz kolejny pojawimy się z naszymi produktami na targach marek własnych PLMA w Amsterdamie.