Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.
Wirtualny konfigurator daje możliwość stworzenia ponad 1000 kombinacji gofra, na które składają się apetyczne zdjęcia składników i finalnych kompozycji. Na zwycięzcę konkursu, który skomponuje najciekawszą propozycję deseru oraz hasło promocyjne, czeka nagroda pieniężna w wysokości 5000 PLN oraz zapas gofrów od Dan Cake do końca roku. Pozostali kreatywni uczestnicy mogą zdobyć inne nagrody: tostery DeLonghi Argento oraz kubki termiczne Wink.
W ramach kampanii emitowany jest również spot. Kuszące, pobudzające wyobraźnię ujęcia wzmacniają wizualny aspekt całej aktywacji, w której gofry ukazane są jako apetyczny, inspirujący i angażujący produkt. Przedstawienie ich w sposób rzemieślniczy, slowfoodowy ma zachęcać odbiorców do celebrowania posiłku i niespiesznego delektowania się nim.
Emisja spotu Dan Cake to także debiut identyfikacji dźwiękowej, która stała się nowym elementem wizerunku marki. Tożsamość dźwiękowa nadaje brandowi ekspresji i nowej dynamiki. Charakterystyczne audiologo w połączeniu z foodowymi ujęciami gofra, a w przyszłości także innych produktów od Dan Cake, ma wzbudzać w konsumentach dodatkowe doznania zmysłowe i umacniać pozytywne skojarzenia z marką.
Zależało nam na inspirującym pokazaniu naszego produktu jako bazy dającej nieograniczone możliwości twórcze i smakowe. Chcieliśmy także w pobudzający zmysły sposób przywołać w odbiorcy wspomnienia z dzieciństwa czy wakacji. Dlatego zdecydowaliśmy się umieścić gofry w centrum uwagi, w całej swej okazałości, uwydatniając apetyczne detale – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.
Za realizację spotu odpowiadała Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – cenionym reżyserem specjalizującym się w produkcjach „table top”. Jego przekaz opiera się na opowiedzeniu historii gofra z wykorzystaniem atrakcyjnych, kuszących ujęć słodkich dodatków. Łącząc różne techniki wizualne i dźwiękowe stworzył on obraz, który działając na wiele zmysłów jednocześnie, w przyjemny w odbiorze sposób pokazuje, jak w detalach może wyglądać przygotowanie gofra od Dan Cake. Spot będzie emitowany w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie You Tube, na Facebook’u i Instagramie.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnego konfiguratora odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych, budowanie zasięgów kampanii oraz PR i kontakt z mediami.
Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 8 sierpnia 2020. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:
www.pyszniesiesklada.pl
Więcej informacji udziela:
Karolina Moskal
PR & media relations manager
tel. +48 725 517 566