Wystartowała kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
Na potrzeby kampanii został zrealizowany spot, który będzie emitowany na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem Addressable TV. Jego główny przekaz koncentruje się wokół przełamania nudy w kuchni, poprzez wprowadzenie do niej pomysłowych dań, bazujących na bułkach do hamburgerów marki Dan Cake.
Link do spotu: https://youtu.be/vG8NyENBQmk
Za całościowy koncept oraz realizację kampanii odpowiada studio brandingowe Bluespace, działające w ramach agencji Bluerank.
Zależało nam na odczarowaniu konsumenckich schematów myślowych dotyczących okazji użycia bułek burgerowych i hot dogowych. Kampania wyciąga te produkty
z wąskiego kontekstu spotkań grillowych czy zamówień restauracyjnych i umieszcza je nowych ramach. Wpisując się w repertuar codziennego obiadu domowego, zapewniamy całej kategorii produktowej większą dostępność w ramach map mentalnych konsumentów, co z kolei zapewnia bezpośrednie przełożenie na wzrost częstości zakupów.
- mówi Basia Szatanik, Brand Strategy Supervisor w Bluerank.
Bazę kampanii stanowi aktywacja konsumencka, która odbywa się pod hasłem: „Przepis na Swojaka”. Zadaniem uczestników jest wejść na stronę www.GrillujZDanCake, wykonać zadanie konkursowe - czyli stworzyć przepis na burgera, będącego kwintesencją polskości i bazującego na produktach Dan Cake - oraz nadać mu wymyśloną przez siebie, autorską nazwę. Do najciekawszych przepisów z pomocą sztucznej inteligencji zostaną wygenerowane obrazy ilustrujące zaproponowane przez uczestników receptury.
W kampanii „Obiad podaje się na nowo” stawiamy na silne i zasięgowe wsparcie mediowe całej linii produktowej bułek do hamburgerów i hot dogów. Przy okazji w tym sezonie prezentujemy odświeżoną szatę graficzną opakowań. Zarówno kontekst kampanii, jak i aspekt kreatywny odnoszą się do faktu, że to właśnie w domu konsumenci najchętniej przyrządzają burgery, a samo danie poza ogromną popularnością w restauracjach i wyspecjalizowanych burgerowniach, stało się alternatywą dla klasycznych dań obiadowych. Chcemy inspirować do wykorzystania naszych bułek w przepisach na klasyczne hamburgery i zaprosić do zabawy z wykorzystaniem ulubionych, mniej oczywistych i typowych dodatków
– podkreśla Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.
W konkursie do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak projektor Samsung freestyle, grille elektryczne Tefal, a także sygnowane fartuchy kuchenne.
Aktywacja będzie dodatkowo wspierana przez aktywność influencerów - Michała Mirlaka (zabojczopyszne) i Dawida Jedynaka (jedynak.gotuje). W ramach wyzwania rzuconego im przez markę, będą oni ze sobą rywalizowali na najlepsze obiadowe danie z grilla, bazujące na bułkach do burgerów Dan Cake.
W szeregu działań uwzględniona została również kampania outdoorowa oraz digital indoor w galeriach handlowych. Aktywność zaplanowana jest na cały czerwiec w dużych
i średnich miastach w Polsce, w sumie na prawie 1 000 nośników.
Zaplanowane są również działania reklamowe w aplikacjach zakupowych: Blix i Listonic.
Kampania potrwa od 14 maja do 14 lipca br. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:
Za koncept strategiczny, ideę kreatywną, spot video, key visual, działania OOH odpowiada studio brandingowe Bluespace, działające w ramach agencji Bluerank, które zrealizuje również kampanię mediową w digitalu.
Stworzenie strony www kampanii, komunikacja w mediach społecznościowych oraz PR
i kontakt z mediami: agencja Ancymony.
Produkcja spotu: Key Story.
Produkcja sesji food: Warsaw Foods.
Kampania outdoorowa: AMS.
Więcej informacji udziela:
Apolonia Liniewicz-Kaliś
senior PR executive
tel. +48 691 614 823