Ogólne
01 października 2024

Dan Cake. Jedz jak chcesz!

Dan Cake. Jedz jak chcesz!

Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.

W swojej dotychczasowej komunikacji marka Dan Cake, pod hasłem „Daj sobie czas” skupiała się na promowaniu korzyści wynikających z atrybutów produktowych, charakterystycznych dla swoich kategorii rynkowych. Podkreślana była przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, będące efektem korzystania na co dzień z pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.

„Jedz jak chcesz” to nowa, inkluzywna komunikacja, która odchodzi o kreowania potrzeb, a skupia się na autentycznych historiach odbiorców marki. To przestrzeń, w której stawia się na relacje między ludźmi, ceni swobodę i zaprasza do kontestacji ograniczeń wynikających z konwenansów i przyzwyczajeń.

Platforma „Jedz jak chcesz” jest efektem pogłębionego procesu strategicznego mapującego rynek i potrzeby użytkowników poszczególnych kategorii. Nowe założenia komunikacyjne pozwolą marce lepiej adresować motywacje szerszej grupy odbiorców.
Kluczowym atrybutem produktu, komunikowanym w letniej odsłonie kampanii Bułeczek Mlecznych, jest jego skład (wysoka zawartość mleka) oraz fakt, że produkt ten nie kruszy się podczas jedzenia, dlatego sprawdzi się nie tylko jako baza rodzinnego śniadania czy słodka przekąska do szkoły czy pracy, jak było to komunikowane przez markę wcześniej, ale także przy innych okazjach i w różnych porach dnia.
Nowa platforma komunikacyjna znacząco zmienia optykę dialogu między naszą marką, a jej odbiorcami, stawiając w centrum konsumentów i ich prawdę o sposobie używania naszych produktów. Dobre jedzenie nie powinno być bowiem zarezerwowane tylko dla tych, którzy posiadają umiejętności, czas i miejsce, by przyrządzić sobie posiłek.
Dan Cake, jako marka oferująca wysokiej jakości, nowoczesne produkty piekarnicze, zawsze dba, by z jednej strony wpisywały się one w styl życia współczesnego człowieka, a z drugiej, by ułatwiały mu codzienność.
Wiktor Kowalski
Head of Marketing, Dan Cake Polonia
Zmianie platformy komunikacji towarzyszy kampania otwierająca, której bazę stanowi nowy film wizerunkowy marki:
Jego bohaterami są zwyczajni ludzie i ich codzienne życie, na które składają się zabiegane poranki w kuchni czy wieczorne spotkania w gronie znajomych. Dan Cake jest ich towarzyszem, elementem większej całości, a przedstawione sytuacje toczą się na zasadach, które tworzą sami bohaterowie, na własnych warunkach.

Stawiając na nowy przekaz komunikacyjny, marka zadbała również redefinicję strategii działań w swoich social mediach. Planowane są regularne współprace z influencerami, reprezentującymi świat młodych ludzi, aktywnie spędzających czas wolny czy też zwolenników sprytnych rozwiązań kulinarnych. Zmieni się również tone of voice komunikacji, formaty publikacji i intensywność dialogu z odbiorcami.

Kampania promująca nową platformę komunikacji startuje w połowie września i w pierwszym etapie obejmie kanały takie jak: reklamy w sieciach kin Multikino i Helios, Addressable TV w stacji TVN, VOD (Player i Polsat Box), promocję płatną w kanałach Social Media (Instagram, TikTok oraz Facebook), kampanie rich media, a także promocje w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Blix, Glovo).

Za opracowanie nowej platformy komunikacji, ideę, nadzór strategiczny i oprawę graficzną odpowiada Bluerank. Spot został zrealizowany przez KeyStory. Działania w social mediach, w tym współpraca z influencerami, realizowane są przez Tears of Joy. Landing page został stworzony przez agencję Jego bohaterami są zwyczajni ludzie i ich codzienne życie, na które składają się zabiegane poranki w kuchni czy wieczorne spotkania w gronie znajomych. Dan Cake jest ich towarzyszem, elementem większej całości, a przedstawione sytuacje toczą się na zasadach, które tworzą sami bohaterowie, na własnych warunkach.

Stawiając na nowy przekaz komunikacyjny, marka zadbała również redefinicję strategii działań w swoich social mediach. Planowane są regularne współprace z influencerami, reprezentującymi świat młodych ludzi, aktywnie spędzających czas wolny czy też zwolenników sprytnych rozwiązań kulinarnych. Zmieni się również tone of voice komunikacji, formaty publikacji i intensywność dialogu z odbiorcami.
Kampania promująca nową platformę komunikacji startuje w połowie września i w pierwszym etapie obejmie kanały takie jak: reklamy w sieciach kin Multikino i Helios, Addressable TV w stacji TVN, VOD (Player i Polsat Box), promocję płatną w kanałach Social Media (Instagram, TikTok oraz Facebook), kampanie rich media, a także promocje w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Blix, Glovo).

Za opracowanie nowej platformy komunikacji, ideę, nadzór strategiczny i oprawę graficzną odpowiada Bluerank. Spot został zrealizowany przez KeyStory. Działania w social mediach, w tym współpraca z influencerami, realizowane są przez Tears of Joy. Landing page został stworzony przez agencję Ancymony (*ancy), która odpowiada także za nowy key visual, PR i kontakt z mediami., która odpowiada także za nowy key visual, PR i kontakt z mediami.

Więcej informacji: www.jakchcesz.pl

Aktualności