Dan Cake. Jedz jak chcesz!
Dan Cake. Jedz jak chcesz!
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
W swojej dotychczasowej komunikacji marka Dan Cake, pod hasłem „Daj sobie czas” skupiała się na promowaniu korzyści wynikających z atrybutów produktowych, charakterystycznych dla swoich kategorii rynkowych. Podkreślana była przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, będące efektem korzystania na co dzień z pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
„Jedz jak chcesz” to nowa, inkluzywna komunikacja, która odchodzi o kreowania potrzeb, a skupia się na autentycznych historiach odbiorców marki. To przestrzeń, w której stawia się na relacje między ludźmi, ceni swobodę i zaprasza do kontestacji ograniczeń wynikających z konwenansów i przyzwyczajeń.
Platforma „Jedz jak chcesz” jest efektem pogłębionego procesu strategicznego mapującego rynek i potrzeby użytkowników poszczególnych kategorii. Nowe założenia komunikacyjne pozwolą marce lepiej adresować motywacje szerszej grupy odbiorców.
Kluczowym atrybutem produktu, komunikowanym w letniej odsłonie kampanii Bułeczek Mlecznych, jest jego skład (wysoka zawartość mleka) oraz fakt, że produkt ten nie kruszy się podczas jedzenia, dlatego sprawdzi się nie tylko jako baza rodzinnego śniadania czy słodka przekąska do szkoły czy pracy, jak było to komunikowane przez markę wcześniej, ale także przy innych okazjach i w różnych porach dnia.
W swojej dotychczasowej komunikacji marka Dan Cake, pod hasłem „Daj sobie czas” skupiała się na promowaniu korzyści wynikających z atrybutów produktowych, charakterystycznych dla swoich kategorii rynkowych. Podkreślana była przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, będące efektem korzystania na co dzień z pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
„Jedz jak chcesz” to nowa, inkluzywna komunikacja, która odchodzi o kreowania potrzeb, a skupia się na autentycznych historiach odbiorców marki. To przestrzeń, w której stawia się na relacje między ludźmi, ceni swobodę i zaprasza do kontestacji ograniczeń wynikających z konwenansów i przyzwyczajeń.
Platforma „Jedz jak chcesz” jest efektem pogłębionego procesu strategicznego mapującego rynek i potrzeby użytkowników poszczególnych kategorii. Nowe założenia komunikacyjne pozwolą marce lepiej adresować motywacje szerszej grupy odbiorców.
Kluczowym atrybutem produktu, komunikowanym w letniej odsłonie kampanii Bułeczek Mlecznych, jest jego skład (wysoka zawartość mleka) oraz fakt, że produkt ten nie kruszy się podczas jedzenia, dlatego sprawdzi się nie tylko jako baza rodzinnego śniadania czy słodka przekąska do szkoły czy pracy, jak było to komunikowane przez markę wcześniej, ale także przy innych okazjach i w różnych porach dnia.
Nowa platforma komunikacyjna znacząco zmienia optykę dialogu między naszą marką, a jej odbiorcami, stawiając w centrum konsumentów i ich prawdę o sposobie używania naszych produktów. Dobre jedzenie nie powinno być bowiem zarezerwowane tylko dla tych, którzy posiadają umiejętności, czas i miejsce, by przyrządzić sobie posiłek.
Dan Cake, jako marka oferująca wysokiej jakości, nowoczesne produkty piekarnicze, zawsze dba, by z jednej strony wpisywały się one w styl życia współczesnego człowieka, a z drugiej, by ułatwiały mu codzienność.
Dan Cake, jako marka oferująca wysokiej jakości, nowoczesne produkty piekarnicze, zawsze dba, by z jednej strony wpisywały się one w styl życia współczesnego człowieka, a z drugiej, by ułatwiały mu codzienność.
Wiktor Kowalski
Head of Marketing, Dan Cake Polonia