Proszę wpisać szukaną frazę
Sukces kampanii „Bułeczki z Mleczkiem”

Jak skutecznie zakomunikowaliśmy konsumentom zwiększoną zawartość mleka w Bułeczkach Mlecznych? Postawiliśmy na ciekawe, angażujące działania oraz ogrom mlecznych inspiracji, uruchamiając aktywację konsumencką i realizując szereg aktywności jej towarzyszących. Efekt? Osiągnęliśmy znakomite zasięgi, docierając do różnych grup docelowych w sposób najbardziej atrakcyjny dla każdej z nich.

 

YouTube video

 

Jak przebiegała kampania Bułeczek Mlecznych?

Przede wszystkim była precyzyjnie zaplanowana, w odniesieniu do wyników badań konsumenckich, które przeprowadziliśmy w kwietniu br. Postawiliśmy na mocne akcenty i komunikację angażującą kluczowe grupy odbiorców Bułeczek Mlecznych.

Trzon komunikacji stanowiła nasza współpraca z Andrzejem Mleczką. Jej efektem było powstanie serii rysunków, które w humorystyczny sposób mówiły o jeszcze większej zawartości mleka w produkcie, i które stały się motywem przewodnim aktywacji konsumenckiej, realizowanej w formie konkursu. I to był strzał w dziesiątkę – przez 6 tygodni trwania kampanii otrzymaliśmy aż 40 982 zgłoszeń.

Oprócz konkursu zrealizowaliśmy dwa spoty, w których staraliśmy się pokazać Bułeczki Mleczne w inspirującym, śniadaniowym wydaniu i jednocześnie jako alternatywę dla zwykłego pieczywa. W pierwszym, zrealizowany przez studio F25, podkreślaliśmy przede wszystkim ich wszechstronność. W drugim, będącym efektem naszej współpracy z Jerzym Dytkiewiczem - topowym reżyserem filmów z kategorii „table top” - Bułeczki Mleczne przedstawiliśmy w zmysłowym, pobudzającym wyobraźnię wydaniu. Spoty emitowane były w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebook’u i Instagramie, ze znakomitymi efektami.

 

YouTube video

 

W ramach kampanii zależało nam na zainspirowaniu odbiorców do eksperymentowania z Bułeczkami Mlecznymi w kuchni, dlatego stworzyliśmy na stronie aktywacji specjalną sekcję z przepisami. Była to również pierwsza aktywacja, w ramach której nawiązaliśmy współpracę z blogerami. Tym samym Bułeczki Mleczne pojawiły się na profilach społecznościowych rodziny Pasków, znanych jako Oczekując.pl, która zaprezentowała je jako istotny element rodzinnego śniadania. Z kolei w przypadku współpracy z Magdą Grzegorczyk ze Skutecznie.tv stanowiły one główny składnik niebanalnych przepisów kulinarnych.

Kampania „Bułeczki z Mleczkiem” była wyjątkowa także dlatego, że w czasie jej trwania zadebiutowaliśmy na Tik Toku. W 10 dni osiągnęliśmy zawrotną liczbę ponad miliona wyświetleń, a nasz produkt miał szansę zapisać się w świadomości przedstawicieli dotąd nie eksplorowanej przez nas grupy docelowej 13+.

Wyniki kampanii mówią same za siebie – jednak liczby nie wszystko. Dla nas najważniejszy jest fakt, że z komunikatem o zwiększonej do 31% zawartości mleka w Bułeczkach Mlecznych w atrakcyjnej formie dotarliśmy do kluczowych grup nabywców produktu.

Wróć do aktualności