Proszę wpisać szukaną frazę
Świętujemy jubileusz 30 lat obecności na rynku polskim

Mleczne bułeczki, babki, rolady, spody tortowe, chleby tostowe, muffinki, gofry…Produkty sygnowane logo Dan Cake można wymieniać bez końca, trudno też znaleźć kogoś, kto o by ich nie znał. Dostępne zarówno w mniejszych sklepach, jak i dużych sieciach handlowych, od trzech dekad pozwalają konsumentom oddawać się prawdziwej beztrosce. 

Rok 2021 jest rokiem jubileuszowym, ponieważ marka Dan Cake obchodzi 30-lecie swojej obecności w Polsce.  To dla nas nie tylko okazja do świętowania, ale również moment refleksji nad tym, jaką drogę jako firma i ludzie przez te wszystkie lata przeszliśmy. Jak zmieniała się nasza praca, struktura organizacyjna i portfolio produktów. Jak udoskonalaliśmy procesy produkcyjne i receptury oraz jak rośliśmy w siłę, zdobywając pozycję lidera w sektorze pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych w Polsce.

Historia marki Dan Cake ma swój początek dużo wcześniej, kiedy to w 1931 roku młody piekarz, Jens Eskildsen, otworzył swoją pierwszą rodzinną piekarnię w duńskim Simmelkjaer. Powstała ona z jego marzenia o stworzeniu firmy, która oferowałaby pyszne, przywołujące na myśl smak dzieciństwa ciasta. To idea, która towarzyszy nam do dziś.

W logotyp marki Dan Cake wpisane jest zdanie, które brzmi „The Fine Art of Baking”. W wolnym tłumaczeniu oznacza ono Sztukę najlepszych wypieków, którą na co dzień realizujemy poprzez stosowanie domowych receptur, przeniesionych na grunt produkcji przemysłowej, gwarantując tym samym doskonały i powtarzalny smak oraz bezpieczeństwo naszych wyrobów.  Istotny element w tym procesie odgrywają ludzie – nasi pracownicy, którzy każdego dnia dbają o wysoką jakość naszych produktów.  Nasz zespół tworzy obecnie prawie pół tysiąca pracowników, którzy codziennie przyczyniają się do naszego wspólnego sukcesu.

W codziennej działalności nie zapominamy o naszym najbliższym otoczeniu. Dlatego do naszej biznesowej strategii dołączyliśmy tak ważną w dzisiejszych czasach społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR).  W projekcie, realizowanym pod hasłem Robimy Klimat, koncentrujemy się na aspektach związanych ze zdrowiem, ekologią i wsparciem lokalnej społeczności. W tym szczególnym, jubileuszowym roku planujemy podjąć kolejne działania, które pozostawią wartościowy i trwały ślad naszej obecności w Chrzanowie.

Chcemy, by ten wyjątkowy czas celebrowania 30-lecia przypominał nam nie tylko o tym, kim byliśmy jeszcze niedawno, ale także pozwalał nam nadal wyznaczać śmiałe i ambitne plany, którą z dumą będziemy realizować.

 

Wróć do aktualności