Proszę wpisać szukaną frazę
Poszerzamy asortyment o nową linię ciast w domowym stylu

Do naszego portfolio produktów piekarniczo-cukierniczych wprowadzamy ciasta cięte z blachy i wypiekane w foremce – wszystko po to, aby nasi klienci mogli zyskać więcej czasu dla siebie i swoich bliskich.

Przeprowadzenie badań konsumenckich pomogło nam w zaobserwowaniu istniejącego zapotrzebowania na ciasta, których charakter ściśle kojarzy się z wypiekami domowymi, a na których samodzielne przygotowanie nie ma się zazwyczaj czasu. Nasze nowe ciasta cięte z blachy i wypiekane w foremce posiadają zalety dotychczasowych produktów pakowanych: dłuższy okres przydatności do spożycia przy zachowaniu wszystkich właściwości produktu, a także praktyczność i wygodę serwowania ich jako deser w trakcie codziennych okazji i spotkań towarzyskich.

Wchodzimy na rynek z zupełnie nową linią. Poszerzając nasze portfolio produktowe o domowe w charakterze warianty ciast, chcemy wypełnić rynkową niszę. Konsumenci oczekują obecnie znacznie większej różnorodności wśród słodkich, pakowanych wypieków. Zwracają uwagę na skład, np. nieużywanie do wypieku oleju palmowego, ale także na smak, strukturę i wygląd, przywołujący im na myśl smaki ich dzieciństwa czy rodzinnego domu – mówi Katarzyna Kajdas-Cieśla, Główny Technolog Dan Cake Polonia.

Nowe produkty to także nowe smaki. Docelowo wprowadzimy aż 14 wypieków, wśród których znajdą się różnorodne warianty smakowe ciast ciętych z blachy: klasyczne (cytrynowe, marmurkowe i korzenne), ich wersje premium (waniliowe z kokosem i intensywnie czekoladowe z belgijską czekoladą), a w przypadku ciast wypiekanych w foremce będą to propozycje, które idealnie trafią w podniebienie klientów gustujących w ciastach czekoladowo-pomarańczowych, marmurkowych i cytrynowych z twarożkiem. Ciasta wypiekane w foremce trafią na półki sklepowe również w wersjach premium: toffi z solonym karmelem, marchewkowej z kremem waniliowym, czekoladowej z kremem czekoladowym, a także korzennej z kremem waniliowym.

Wprowadzenie nowych produktów to zmiana, która wynika nie tylko z odpowiedzi na zmiany dotyczące trendów konsumenckich, ale jest także niezmiennie związana z ideą, która przyświeca naszej marce:

Zachęcamy konsumentów do beztroskiego delektowania się wolną chwilą i korzystania z momentu otwarcia na smak życia. Nowe wersje naszych ciast pakowanych pozwalają na zaoszczędzenie czasu i przeznaczenie go w całości dla siebie. Klienci nie muszą już spędzać czasu na szukaniu składników do wypieku i przygotowywaniu z nich ciasta, po które mogą po prostu sięgnąć w najbliższym sklepie i cieszyć się jego atrakcyjnym wyglądem i równie pysznym smakiem – przekonuje Wiktor Kowalski, Szef Działu Marketingu, Brand Manager Dan Cake.

 

Marzeniem założyciela marki, Jensa Eskildsena, było stworzenie miejsca, w którym powstawałyby ciasta, których smak nieodłącznie kojarzy się z dzieciństwem i przywołuje je we wspomnieniach. Wprowadzenie nowych produktów w domowym stylu jest konsekwentną realizacją pierwotnych założeń marki, która u swoich źródeł ma Smak Beztroski i pyszne spędzenie czasu wśród rodziny i przyjaciół.

 

Wróć do aktualności